Dela tisdagarna med oss!
Är du hemma på förmiddagarna? Kom och dela gemenskapen i Pingstkyrkan på tisdagar kl 10:00.
Vi läser Bibeln, samtalar om livet och tron, och bär varandra i bön. Vi avslutar naturligtvis med ett gott fika och gemenskap.
Varmt välkommen, oavsett om du är van bibelläsare eller bara nyfiken på gemenskapen!